USD48,46
%0.06
EURO56,33
%-0.02
EURO/USD1,16
%-0.08
BIST14.112,89
%-0.27
Petrol98,73
%1.78
GR. ALTIN6.860,79
%0.01
BTC4.079.277,00
%2.57

Yeni asgari ücret 22 bin 104 lira olarak belirlendi!

featured
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

7 milyon çalışanı ve bu durumdan dolaylı olarak tüm toplumu etkileyen yeni asgari ücret belirleme sürecinde son aşamaya gelindi.

Asgari ücretle ilgili 4. toplantı başlarken, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan önemli açıklamalarda bulunuyor.

Bakan Işıkhan’ın beyanlarının öne çıkan noktaları şu şekilde aktarılabilir:

Fahiş fiyat artışları ile etkin bir mücadele yürütüyoruz.

Asgari ücret tutarı 22 bin 104 lira olarak belirlenmiştir.

Yeni asgari ücret 22 bin 104 lira olarak belirlendi!
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sondaki Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Sondaki Haber ile Sohbet Et

Sondaki Haber ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.