İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Kurban Bayramı tatilinin ilk iki gününde yaşanan trafik kazalarının acı tablosunu paylaştı. Sosyal medya hesabından açıklama yapan Bakan Yerlikaya, Emniyet ve Jandarma trafik ekiplerinin güvenlik için alınan önlemleri ve denetimlerin titizlikle sürdürüldüğünü belirtti.
Bayram tatilinin ikinci günü olan 16 Haziran Pazar günü, 24 saatlik süre içerisinde toplam 726 trafik kazası meydana geldi. Bu kazalarda 11 kişi yaşamını yitirirken, 1.295 kişi de yaralandı.
Yerlikaya, ekiplerin toplamda 289.700 aracı denetlediğini ve 18.889 araca hız ve radar işlemi, 17.227 araca ise diğer işlemlerin uygulandığını belirtti.
Bakan Yerlikaya, vatandaşlardan trafik kurallarına uymalarını isteyerek, “Bayram tatilinin ilk iki gününde (Cumartesi ve Pazar) maalesef 16 kişi hayatını kaybetti. 2.716 kişi ise yaralandı. Lütfen aşırı hız yapmayalım. Emniyet kemeri takmayı unutmayalım. Trafik kurallarına uyalım. Yolculuklar sevdiklerimize kavuşmak içindir” dedi.



